Drogie Masażystki!
Wiemy wszystkie, że kwalifikacje i niesamowite efekty po masażu twarzy i głowy to podstawa sukcesu w naszej branży. ALE… co zrobić, żeby naprawdę wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, by klienci wracali właśnie do NAS?
Ja osobiście uwielbiam małe gadżety, które sprawiają, że klient czuje się wyjątkowo i pamięta o naszym salonie! Dlatego dzielę się z Wami moją TOP 5 gadżetów, które są niedrogie, a mogą niesamowicie zwiększyć lojalność klientów. Co najlepsze? Praktycznie wszystkie można personalizować Waszym logo!

Moje TOP 5 gadżetów do lojalności klientów:
- Kule do masażu twarzy – działają wyjątkowo odprężająco i relaksująco. Są wypełnione specjalnym płynem chłodzącym. Przed ich użyciem można je schłodzić w lodówce lub zamrażarce. Przy ich użyciu możesz stosować techniki uciskowe, które pobudzą krążenie krwi. To też fajny element samego zabiegu (a raczej jego urozmaicenia)
- Świeczki zapachowe – mały prezent, który przypomina o Waszym salonie za każdym razem, gdy klient ją zapala! Można dobrać zapach charakterystyczny dla Waszego salonu, żeby wzmocnić skojarzenia!
- Pomadki do ust z Waszym logo – praktyczny gadżet, który klientki będą miały zawsze przy sobie, a przy okazji świetna reklama Waszych usług za każdym razem, gdy ją wyjmują!
- Małe ręczniczki – idealne po masażu twarzy, mogą być w kolorze Waszego salonu z subtelnie wyszytym logo. Klientki docenią ich miękkość i praktyczność!
- Torby ekologiczne – nie tylko ekologiczne, ale i super praktyczne. Z ładnym nadrukiem Waszego logo będą świetną, chodzącą reklamą Waszego biznesu!
A Wy jakie macie sposoby na wyróżnienie się? Stosujecie jakieś gadżety, które budują lojalność klientów?